تحلیل آماری پایان نامه

انجام صفر تا صد تحلیل آماری پایان نامه در 7 روز

آمار آکادمی
آمار آکادمی

موسسه آمار آکادمی متشکل از متخصصین و فارغ التحصیلان رشته آمار از بهترین دانشگاه‌های ایران می‌باشد.

دکتری و ارشد
انجام در 7 روز کاری
دانشجویان داخلی و خارجی
ارائه تحلیل انگلیسی و فارسی
انجام صفر تا صد
در 7 روز
دکتری و ارشد

تحلیل آماری پایان نامه و مقالات علمی

آیا موعد تحویل پروپوزال، پایان نامه و یا دِدلاین مقاله تان نزدیک است؟

آیا با تحلیل آماری نتایج پایان نامه و مقاله خود به مشکل خورده اید؟

اگر هم اکنون این متن را می‌خوانید احتمالا استاد دانشگاه، محقق مراکز تحقیقاتی و یا دانشجوی دکترا یا ارشد هستید. مسلما شما در مراحل مختلف تحصیل آکادمیک برای تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه، پروپوزال، مقاله و یا پروژه‌های تحقیقاتی نیاز به یک متخصص تحلیل آماری دارید. اگر مهارت کافی در وارد نمودن اطلاعات، کدبندی و پایش آنرا ندارید و یا اینکه نمی‌دانید از کدام روش و چه نرم افزاری برای تجزیه و تحلیل اطلاعات خود استفاده نمایید، باید این را بدانید که تمامی این موارد به دانش زمینه‌ای در حوزه روش تحقیق، ریاضیات، آمار و نیز تجربه و تبحر کافی در استفاده از نرم‌افزارهای آماری برای تجزیه و تحلیل داده‌ها نیاز دارد.

موسسه آمار آکادمی این نوید را به شما می‌دهد که برای تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه، پروپوزال و مقاله خود می‌توانید بدون هیچ‌گونه اضطراب و نگرانی، متخصصین آماری را در کنار خود داشته باشید. متخصصین ما در تمامی مراحل از ابتدای اجرای پژوهش و طراحی مطالعه، جمع آوری اطلاعات، نگارش پروپوزال و پایان نامه و تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده در کنار شما خواهند بود تا با خیال راحت بتوانید در مراحل مختلف آکادمیک خود موفق ظاهر شوید.

رسالت ما این است که به محققین، اساتید و دانشجویان داخل و خارج از کشور در ارتقا دانش، بهبود رزومه علمی و تحلیل آماری کمک نماییم و در شرایط مختلف خدمات متناسب با نیاز آماری آنها را برایشان فراهم آوریم. هدف ما ارائه مشاوره و خدمات تحلیل آماری برای انجام یک تحقیق با کیفیت است. با استفاده از یک تحلیل آماری با کیفیت و متناسب با روشهای صحیح تجزیه و تحلیل می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی نموده و سریعتر به اهداف آکادمیک خود برسید.

تحلیل آماری چیست

در دوره کنونی که تولید اطلاعات سرعت فزاینده ای یافته است، تجزیه و تحلیل آمرای به کسب و کارها، محققین، دانشمندها، صاحبان تجارت و همچنین سیاستگذاران برای استخراج دانشف انتخاب آگاهانه و پیش‌بینی روندهای آینده کمک می‌نماید. 

حال اگر بخواهیم بگوییم که تحلیل آماری چیست و چرا یک جنبه مهم در تصمیم‌گیریهای مبتنی بر داده به شمار می‌آید موارد متعددی را می‌توان برشمرد.در واقع تجزیه و تحلیل آماری فرآیند جمع‌آوری، پاکسازی، شفاف‌سازی، تفسیر و مدل‌سازی داده‌ها برای کشف الگوها، روابط و روندها می‌باشد. از طریق تجزیه و تحلیل آماری می‌توان داده‌های خام را به نگرش عملی تبدیل نمود و درک واضح‌تری از پدیده‌های پیچیده ارائه داد.

مولفه‌های اصلی تشکیل دهنده تحلیل آماری عبارتند از آمار توصیفی، آمار استنباطی، آزمون فرضیات آماری و مصورسازی داده‌ها با استفاده از نمودارها و گراف‌ها. اهمیت تحلیل آماری در واقع به دلیل ارائه نتایجی است که می‌توان با استفاده از آنها تصمیم‌گیری آگاهانه، آینده‌نگری و پیش‌بینی، بهبود کیفیت و ارتقاء پژوهش‌های علمی و گستشر علم انجام داد. 

خدمات آمار آکادمی

در آمار آکادمی ما خدمات مشاوره آماری، مشاوره در روش تحقیق، مشاوره در تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری، وارد نمودن اطلاعات در نرم‌افزارهای مختلف و نیز تجزیه و تحلیل آماری را به محققین، اساتید و دانشجویان داخل و خارج از کشور به منظور انجام پروژه‌های تحقیقاتی همانند پروپوزال، پرسشنامه، پایان‌نامه و مقالات علمی ارائه می‌دهیم. بدون هیچ نیازی به اینکه یک متخصص آمار باشید و یا کار با نرم افزارهای آماری را یاد داشته باشید. تنها نیاز است که پرسشنامه و یا داده‌ها و اطلاعات وارد شده به نرم‌افزار را برای ما ارسال نموده تا ما آنها را بر اساس اهداف و فرضیات مطالعه برای شما پایش نموده و آنالیز آماری مربوط با آن را برایتان انجام دهیم.

انجام تحلیل آماری پایان نامه، پروپوزال و مقالات علمی شما به وسیله متخصصین آماری خبره که دارای تجربه چندین ساله در زمینه تجزیه و تحلیل هستند، انجام خواهد گرفت. تحلیل آماری و یا همان فصل نتایج شما به صورت کاملا تایپ شده به همراه جداول و نمودارهای مربوطه ارائه خواهد گردید. علاوه بر این بنا به درخواست شما تحلیل آماری ارائه شده میتواند به صورت زبان انگلیسی مناسب مجلات انگلیسی زبان (ISI, PubMed, Scopus) نیز نگارش شود.

حوزه خدمات ارائه شده در وبسایت آمار آکادمی بسیار وسیع میباشد که عبارتند از

تجزیه و تحلیل آماری پروپوزال : در روند انجام یک پروپوزال از ابتدا متخصصین ما در مواردی همچون تعیین اهداف و فرضیات مطالعه، روش نمونه‌گیری و تعیین اندازه یا حجم نمونه، تعیین نوع مطالعه، مشخص نمودن ماهیت متغیرها و نگارش جدول متغیرها و نگارش بخش تحلیل آماری مطالعه به شما مشاوره خواهند داد.

تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه : انجام تحلیل آماری مربوط به یک پژوهش ملزم به اجرای گام به گام مواردی همچون جمع آوری و شبیه سازی داده ها، پایش و کدگذاری اطلاعات و وارد کردن اطلاعات از پرسشنامه و یا چک لیست به نرم‌افزار، اجرای تحلیل در نرم افزار و انجام آمار توصیفی و استنباطی، نگارش بخش تحلیل آماری پایان‌نامه (فصل 4) و تفسیر نتایج پایان نامه است که در آمار آکادمی تمامی مراحل فوق بسته به نیاز محقق قابل انجام است.

تحلیل آماری مقالات : به دلیل اینکه در مقالات علمی تحلیل‌های آماری باید به صورت جامع، خلاصه‌ و محدودتر انجام گردد، نیاز به تجربه و تبحر کافی در انجام آنالیز آماری و نگارش آن است. متخصصین آماری در موسسه آمار آکادمی در مورد تحلیل و چگونگی چینش جداول و نمودارها، نگارش نحوه نمونه‌گیری و تحلیل آماری در بخش موارد و روشها(Method)،  تحلیل آماری و نگارش بخش نتایج(Result)، شبیه سازی اطلاعات مقاله و نیز ارائه و نگارش نتایج به زبان انگلیسی متناسب با مجلات انگلیسی زبان (ISI, PubMed, Scopus) به شما مشاوره خواهند داد.

مشاوره آماری جهت انجام آنالیز متناسب با داده‌ها : اگر محققی هستید که علاقه‌مندید خودتان تحلیل آماریتان را انجام ‌دهید و تنها نیاز دارید بدانید از چه روش و تست آماری تجزیه و تحلیل داده‌ها باید انجام شود، متخصصین آمار آکادمی با توجه به ماهیت متغیرهای مربوطه، اهداف، فرضیات و عنوان مطالعه در این زمینه به شما مشاوره خواهند داد.

مشاوره آماری تحلیل انجام شده :اگر مشاور آماری یا استاد مشاور آمار مطالعه شما، تحلیل آماریتان را برایتان انجام داده است و شما برای دفاع پایان نامه و یا نظر داور یک مقاله نیاز دارید که آنالیز صورت گرفته را به صورت کامل متوجه شوید تا بتوانید ارائه مناسب و یا پاسخ مناسبی به داورد بدهید متخصصین آمار اکادمی به شما در مورد تحلیلهای انجام گرفته به صورت کامل مشاوره خواهند داد.

نگارش و تحلیل خروجی خام نرم‌افزار : در برخی موارد امکان دارد که مشاور آماری و یا استاد مشاور آماری پژوهش شما، خروجی تحلیلی نرم‌افزار را به صورت خام به شما تحویل داده است و شما نیاز دارید که این بخش به صورت کامل و جدول‌بندی شده به همراه نگارش استنباط این خروجی انجام شود. ما در آمار آکادمی پس از دریافت خروجی نرم‌افزار، تحلیل آن را به صورت کاملاً نگارش شده متناسب با بخش نتایج پایان‌نامه یا مقاله آماده خواهیم نمود.

تعیین روایی و پایایی ابزار مطالعه : قبل از شروع به جمع‌آوری اطلاعات در یک مطالعه یا پژوهش نیاز به بررسی متناسب و دقیق بودن ابزار و یا پرسشنامه مورد استفاده می‌باشد. ما در آمار آکادمی خدمات مربوط به بررسی روایی و پایایی انواع ابزار و پرسشنامه در مطالعات مختلف را ارائه می‌دهیم.

وارد نمودن داده ها و اطلاعات از پرسشنامه و یا چک‌لیست به نرم افزار : از آنجایی که وارد نمودن داده‌ها و اطلاعات به نرم‌افزارهای مختلف آماری نیاز به آشنایی با ماهیت متغیرها، نقش متغیرها، برچسب گذاری متغیرها، کدبندی اطلاعات و تعیین مقیاس متغیرها در یک مطالعه دارد، متخصصین خبره آمار آکادمی در این مهم شما را یاری خواهند نمود. خدمات وارد نمودن اطلاعات، کدگذاری، تعیین ماهیت و نقش متغیرها و نیز برچسب گذاری آنها در  انواع نرم‌افزارهای آماری از جلمه Excell، SPSS، STATA و …. در آمار آکادمی قابل انجام است.

ارائه کامل تحلیل آماری انجام شده به صورت انگلیسی: در آمار آکادمی متخصصین ما آشنایی کامل با نحوه نگارش متون تخصصی آماری به زبان انگلیسی را دارند. نحوه نگارش متون آماری به زبان انگلیسی باید توسط متخصصین آماری انجام گیرد تا از نظر علمی مورد تایید اساتید، مجلات، موسسات و دانشگاه ها گردد. 

مزایای استفاده از خدمات ما

 تحلیل آماری پروژه شما توسط متخصصین مجرب آمار انجام خواهد شد. استفاده از خدمات آمار آکادمی مزایای بی‌شماری دارد، از جمله این مزایا می‌توان به دسترسی به متخصصین و کارشناسان با تجربه آماری تا پایان انجام تحلیل، مشاوره رایگان ، صرفه‌جویی در هزینه و زمان، پشتیبانی نامحدود و تعهد آمار آکادمی در قبال انجام بی کم و کاست تحلیل شما اشاره نمود. ما در آمار آکادمی نهایت تلاش خود را می‌نماییم تا تحلیل آماری با کیفیتی را ارائه نماییم تا نتایج زحمات محقق بخوبی نمایان گردد. باعث افتخار ماست که بگوییم تاکنون کلیه محققین از خدمات آمار آکادمی رضایت کامل را داشته‌اند و ما تاکنون توانسته‌ایم خدمات آماری بیش از 900 پروژه تحقیقاتی (پایان نامه، مقاله و پروپوزال) را با موفقیت به سرانجام برسانیم.

مشاوران و متخصصان آماری ما ...

چاپ مقالات علمی یکی از چالش‌هایی است که تمامی افراد تا حدودی با آن در طول تحصیلات آکادمیک و یا دوره شغلی خود برخورد کرده‌اند. یکی از معیارهای اصلی چاپ مقاله متدلوژی(روش کار) مقاله و نحوه تحلیل و چگونگی ارائه نتایج آن می‌باشد. این یعنی اینکه علاوه بر نوآوری (novelties) باید بتوانید نتایج آن را به درستی ارائه دهید. در مقالات حاصل از تحقیقات کمی باید در ارائه نتایج، جداول و نمودارهای خود دقت لازم را داشته باشید. تحلیل آماری درست یک مقاله به عنوان یک عامل مهم در کمک به چاپ یک مقاله می‌تواند به شما کمک نماید. از آنجایی که تعیین روش آماری مرتبط با داده‌ها و ارائه درست آنها می‌تواند به شما در ارائه هر چه بهتر تلاش‌های انجام شده در تحقیق کمک نماید بنابراین برای این مهم، نیازمند کمک متخصصینی هستید که چندین سال در تحلیل آماری مقالات علمی تخصص دارند. تیم متخصص آمار آکادمی با استفاده از تحلیلگران خبره حوزه آمار و روش تحقیق می‌تواند به شما در نگارش و تحلیل آماری نتایج مقاله‌تان بسیار کمک نماید.

پایان نامه ها از بخش های مختلفی تشکیل میشوند که در چندین مرحله از آن نیازمند یک مشاور آماری هستید. مشخص ترین این بخش ها مربوط به فصل مواد و روش ها و فصل نتایج میباشد. در فصل مواد و روشها معمولا نیازمند تعیین ماهیت متغیرها، تعیین روش آماری پایان نامه، تعیین روایی و پایایی پرسشنامه، تعیین حجم نمونه و … میباشید. در فصل نتایج نیازمند ارائه توصیفی و استنباطی از نتایج میباشید که برای ارائه نتایج توصیفی نیازمند ارائه جداول و نمودارها و در بخش استنباط آماری نیازمند استفاده از آزمونهای آماری برای بررسی فرضیات مطالعه هستید.

ما در آمار آکادمی خدمات تحلیل و تجزیه اطلاعات دانشجویان دکتری را در کوتاهترین زمان و با کیفیت مطلوب ارائه میدهیم. یکی از دغدغه های دانشجویان دکتری دسترسی سریعتر به نتایج خروجی پایان نامه خود و نیز نگارش هر چه سریعتر مقاله پایان نامه خود میباشد. شما در آمار آکادمی از خدمات اورژانسی تجزیه وتحلیل فصل 4 پایان نامه خود بهره مندید.فقط نیاز است تا با ما تماس گرفته تا مشاوران ما شما را در روند انجام تحلیل آماری پایان نامه تان قرار دهند. این موسسه به بیشتر از 700 دانشجوی دکتری تاکنون مشاوره و خدمات تجزیه و تحلیل آماری داده است. بنابرین شما با اطمینان کامل میتوانید تحلیل خود را به ما بسپارید. ما متخصص در کلیه نرم افزارهای تحلیل آماری هستیم و تحلیل شما در صورت نیاز با نرم افزار مورد درخواست شما تحلیل خواهد شد. از جمله مزایایی که میتوانید در این موسسه بدست بیاورید شخصی سازی آنالیز و نیز رویکرد جامع ما در تسلط به حیطه های مختلف است. هم اکنون با ما تماس بگیرید. پاسخگوی شما خواهیم بود.

مراحل انجام تحلیل آماری پایان‌نامه در موسسه آمار آکادمی بدین صورت است که پس از ارسال اطلاعات و داده‌ها توسط محقق، متخصص آمار آکادمی به بررسی اهداف، فرضیات و سوالات پژوهشی و نیز ساختار و ماهیت داده‌ها می‌پردازند. سپس مدت زمان و نیز هزینه انجام تحلیل آماری به محقق اطلاع‌رسانی می‌گردد و پس از تایید انجام تحلیل توسط محقق (واریز پیش پرداخت)، موسسه آمار آکادمی اقدام به شروع تحلیل مینماید. پس از انجام تحلیل آماری، فایل جهت بررسی به محقق ارسال می‌شود و در نهایت آخرین ویرایشها بر روی فایل صورت پذیرفته و پس از تسویه حساب، فایل نهایی تحلیل آماری به محقق تقدیم می‌گردد.

تحلیل پایان‌نامه در آمار آکادمی توسط متخصصین آماری موسسه قابل انجام است. ما در آمار آکادمی تحلیل پایان‌نامه انواع رشته‌های دانشگاهی در مقاطع ارشد و دکتری را انجام می‌دهیم. محقق با توجه به ماهیت داده‌ها و نیز اهداف و فرضیات مطالعه می‌تواند درخواست تحلیل پایان‌نامه خود را در آمار آکادمی ثبت نماید و از مشاوره رایگان جهت انجام تحلیل پایان نامه برخوردار گردد.

موسسات آماری زیادی در تهران مشغول به فعالیت می باشند که خدمات مربوط به تحلیل آماری را به محققین، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید دانشگاه ارائه می دهند. آمار آکادمی به عنوان یکی از با کیفیت ترین موسسات در ارائه خدمات تحلیل آماری در قلب شهر تهران و در بهترین منطقه از نظر دسترسی اداری مشغول به فعالیت می باشد. این موسسه تاکنون توانسته است با ارائه خدمات تحلیل آماری و مشاوره آماری و پشتیبانی حرفه ای و ارائه منتور برای هر محقق در کوتاهترین زمان نتایج تحقیقات را به محققین با بهترین کیفیت ارائه دهد. 

آنالیز آماری پایان نامه در واقع همان فصل نتایج در پایان نامه میباشد که در آن به ارائه آمار توصیفی و استنباطی در پایان نامه میپردازیم.

با توجه به اینکه تحلیل آماری پایان‌نامه در رشته‌های مختلف از ساختارهای متفاوتی برخوردار است، نمی‌توان یک ساختار یکسان برای تمامی رشته‌ها ارائه نمود. تنها می‌توان گفت که در تمامی تحلیل آماری پایان نامه‌ها ساختار آمار توصیفی و آمار استنباطی وجود دارد.

تحلیل آماری چند متغیره یکی از روش‌های مورد استفاده در آمار می‌باشد که با استفاده از آن می‌توان تاثیر همزمان چندین فاکتور را بر روی چند متغیر وابسته به صورت همزمان بررسی کرد. تحلیل آماری چند متغیره از روش‌های پیشرفته در آمار محسوب می‌گردد. در واقع تحلیل چند متغیره یک رویکرد آماری پیچیده بحساب می‌آید که بر خلاف تحلیل تک متغیره که بر روی یک متغیر متمرکز است، بر روی چندین متغیر به صورت همزمان متمرکز است. با استفاده از این روش‎‌ها می‌توان روابط پیچیده بین متغیرها را بررسی نمود. از جمله روش‌های تحلیل آماری چند متغیره می‌توان به MANOVA، PCA، CCA، تحلیل عاملی و خوشه‌بندی اشاره نمود. 

نحوه تحلیل آماری پایان نامه

تحلیل آماری پایان نامه ها معمولا در دو بخش آمار توصیفی و آمار استنباطی انجام می گیرند. در بخش آمار توصیفی به توصیف ویژگیهای متغیرها در مطالعه پرداخته می شود و اکثر اوقات برای این بخش نمودارهای توصیفی ارائه می گردد. اما در آمار استنباطی، آزمون فرضیات مطالعه انجام خواهد گرفت و با استفاده از انواع آزمون های آماری این فرضیات در سطح اطمینان مشخص شده رد و یا پذیرفته خواهند شد. 

روش های آماری در پایان نامه

آزمون‌ها و تحلیل‌های آماری که در آمار آکادمی قابل انجام هستند، از تنوع بسیار زیادی برخوردار می‌باشند. اینکه چه آزمونی برای نتایج شما استفاده گردد بستگی به موارد مختلفی همچون عنوان مطالعه، ماهیت متغیرهای مطالعه و اهداف و فرضیات تحقیق دارد. طیف وسیعی از این تحلیل ها عبارتند از

ما با استفاده از نرم افزارهای مختلف آماری به توصیف، نمایش و خلاصه سازی اطلاعات شما خواهیم پرداخت. آمار توصیفی در آمار آکادمی در دو بخش انجام می‌گیرد. در بخش اول به توصیف و خلاصه‌سازی اطلاعات با استفاده از آماره‌های توصیفی رایج همانند درصد، فراوانی، شاخص‌های مرکزی(میانگین، نما، مد و …)، شاخص‌های پراکندگی(انحراف معیار، واریانس، ضریب تغییرات، دامنه میان چارکی، مینیمم، ماکزیمم و …)، چولگی و کشیدگی خواهیم پرداخت. در بخش دوم با استفاده از نمودارهای توصیفی همانند نمودار دایره‌ای، هیستوگرام، نمودار میله‌ای، نمودار پراکنش و … به نمایش بصری داده‌ها می‌پردازیم.

پیش‌فرض نرمالیتی یکی از پیش فرض‌های ضروری برای انجام آزمون‌های پارامتری در آمار می‌باشد که ما به دو صورت آزمونی و نموداری آنرا برای شما بررسی خواهیم نمود. در بخش آزمونی با استفاده از آزمون‌های شاپیرو-ویلک (Shapiro-Wilk’s W test)، کولموگروف-اسمیرنوف (Kolmogorov-Smirnov test)، دی آگوستیون (D’Agostino’s K-squared test)، جارک برا (Jarque-Bera test)، اندرسون دارلینگ (Anderson-Darling test)، معیار کرامر (Cramer-von Mises Criterion)، لیلیفورس (Lilliefors test)، کای-دو پیرسون (Pearson’s chi-squared test) و در روش‌های نموداری با استفاده از چولگی و کشیدگی (Skewness and Kurtosis) داده‌ها، نمودار چارکی-چارکی (Q-Q plot)، نمودار جعبه‌ای (Boxplot)، نمودار احتمال نرمال (Normal Probability plot) و هیستوگرام (Histogram) پیش‌فرض نرمالیتی داده‌ها برای محقق بررسی خواهد شد.

برای جمع‌آوری نمونه در یک مطالعه نیاز به مشخص نمودن روش نمونه‌گیری و نیز تعیین حجم نمونه مورد نیاز است. ما در آمار آکادمی با توجه به نوع مطالعه، روش جمع‌آوری اطلاعات و … روش نمونه‌گیری را برای شما به یکی از سه صورت تصادفی، غیر تصادفی و یا چندمرحله‌ای تعیین می‌نماییم. علاوه بر این، برای اینکه بدانید چه مقدار نمونه باید جمع آوری شود نیز با استفاده از روش‌ها و فرمول‌های مختلف ریاضی، حجم نمونه برای مطالعه شما تعیین خواهد گردید.

انواع روشها و نرم افزارهای مختلف تحلیل روایی و پایایی قابل انجام است. خدمات انواع روایی (روایی توصیفی، روایی تفسیری، روایی نظری، روایی ارزیابی، روایی سازه، روایی همگرایی ، روایی واگرا، روایی محتوا، روایی ملاک یا معیار، روایی پیشگویی کننده، روایی همزمان، روایی صوری، روایی تمایز، روایی تجربی، روایی تشخیصی، روایی پیامدی، روایی بوم شناختی،  روایی بیرونی، روایی درونی و روایی نتیجه‌گیری آماری) و انواع پایایی (از روش آزمون بازآزمون، روش فرم‌های موازی، روش همسانی درونی، روش دو نیمه کردن، روش کودر-ریچاردسون و روش ضریب آلفای کرونباخ) در آمار آکادمی ارائه می‌گردد.

اگر در تحلیل آماری هدف بررسی ارتباط، استقلال، همگونی و یا توزیع بین دو متغیر کیفی(اسمی یا رتبه ای) در جداول توافقی باشد باید از انواع آزمون کای-دو استفاده نمود. متخصصین آماری ما با استفاده از انواع مختلف آزمون کای-دو همانند آزمون‌های کای-دو پیرسون، آزمون دقیق فیشر، آزمون دوجمله‌ای، آزمون کای-دو کوکران-منتل-هنزل، آزمون مک نمار، آزمون توکی تجمعی، آزمون کلی‌نگر در تحلیل سری زمانی(که وجود خودهمبستگی را بررسی می‌نماید) و آزمون‌های نسبت درستنمایی در مدل‌بندی آماری به بررسی ارتباط بین دو متغیر کیفی مورد نظر شما خواهند پرداخت.

آزمون تی-استودنت یا به اختصار تی-تست یکی از انواع آزمون‌های آماری است که برای بررسی تفاوت میانگین‌ها در جامعه استفاده می‌شود. آزمون تی-تست با انواع نرم افزارهای آماری قابل اجرا است که ما با استفاده از اهداف و فرضیات مطالعه برای شما تی-استودنت تک نمونه‌ای، تی- استودنت دو جامعه مستقل و یا تی استودنت زوجی را با انواع نرم‌افزارهای آماری انجام می‌دهیم. 

در شرایطی که بخواهیم تاثیر چندین متغیر مستقل را بر روی دو یا چندین متغیر وابسته یا پاسخ بررسی نماییم از آزمون آنالیز واریانس چند متغیره استفاده می‌نماییم. اجرای این آزمون نیاز به مهارت و تجربه تحلیلی دارد. متخصصین آمار آکادمی قبل از اجرای آزمون، پیش فرض‌های آن را بررسی می‌نمایند تا در صورت برقراری، آزمون را انجام و نتایج را تفسیر نماید. 

آزمون آنالیز کوواریانس چند متغیره تعمیمی از آزمون آنالیز کوواریانس می‌باشد که محدودیت در استفاده از چندین متغیر وابسته به صورت همزمان را ندارد. پیش فرض‌های این آزمون همانند بررسی توزیع نرمال چند متغیر، عدم وجود هم‌خطی، بررسی عدم همبستگی کووریت‌ها با متغیر پاسخ همگی قبل از انجام آزمون برای محقق بررسی و سپس آزمون انجام خواهد شد. متخصصین آمار آکادمی توانایی تحلیل آزمون‌های مانکوآ یک‌طرفه و دوطرفه را دارند.

در صورتی که در تحلیل آماری پیش‌فرض نرمال بودن متغیر پاسخ برقرار نباشد و حجم نمونه نیز کمتر از 30 باشد باید از آزمون‌های ناپارامتری استفاده نمود. متخصصین آمار آکادمی کلیه آزمون‌های ناپارامتری همانند تحلیل تشابه (Analysis of similarities)، آزمون اندرسون دارلینگ (Anderson-Darling test)، روش‌های بوت استرپ آماری (Statistical bootstrap methods)، آزمون کوکران (Cochran’s Q)، آزمون کوهن کاپا (Cohen’s Kappa)، آزمون فریدمن (Friedman test)، آزمون کاپلان مایر (Kaplan-Meier)، آزمون کندال تاو (Kendall’s tau)، آزمون کندال دابلیو (Kendall’s W)، آزمون کولموگروف-اسمیرنف (Kolmogorov-Smirnov test)، آزمون کروسکال والیس (Kruskal-Wallis test)، آزمون کویپر (Kuiper’s test)، آزمون لگ رنک (Logrank test)، آزمون من-ویتنی (Mann-Whitney U)، آزمون مک نمار (McNemar’s test)، آزمون میانه (Median test)، آزمون جایگشتی پیتمن (Pitman’s permutation test)، آزمون ضرایب رتبه‌ای (Rank products)، آزمون سیگل-توکی (Siegel-tukey test)، آزمون علامت (Sign test)، آزمون ضریب همبستگی رتبه‌ای اسپیرمن (Spearman’s rank correlation coefficient)، آزمون رتبه‌های مربع (Squared ranks test)، آزمون داکورث توکی (Tukey-Duckworth test)، آزمون مبتنی بر ردیف‌ها یا آزمون گردش (Runs test)، آزمون ویلکاکسون (Wilcoxon signed-rank test)، آزمون دوجمله ای (Binomial test) و آزمون کای-دو (Chi-square test) را برای شما انجام خواهند داد.

برای تعیین اینکه آیا ارتباطی بین دو متغیر کمی یا دو متغیر کیفی وجود دارد یا خیر و نیز تعیین میزان و قدرت این ارتباط از تحلیل همبستگی استفاده می‌نماییم.باید توجه داشت که تحلیل همبستگی با تحلیل رگرسیونی متفاوت می‌باشد. در آمار آکادمی تحلیل همبستگی پیرسون، اسپیرمن، نمودار پراکنش، مقادیر مربوط به میزان همبستگی و نیز مقدار معناداری میزان همبستگی  قابل انجام است.

اگر بخواهیم میانگین سه یا چند گروه را با یکدیگر مقایسه کنیم از آزمون آنالیز واریانس استفاده می‌نماییم. متخصصین آمار آکادمی در ابتدا پیش فرض‌های مربوط به آنالیز واریانس را بررسی و نتایج آنرا به شما ارائه خواهند داد. علاوه بر آزمون برابری میانگین‌های گروه ، آزمون‌های دامنه‌ای، مقایسات جفتی چندگانه و بررسی اثرات متقابل برای توصیف نوع اختلافات موجود بین گروه‌ها در آمارآکادمی ارائه می‌گردد.

برای اینکه ارتباط بین دو متغیر را بررسی و بتوانیم با استفاده از یک معادله پیش‌بینی انجام دهیم از رگرسیون خطی استفاده می‌کنیم. ما در آمار آکادمی پس از بررسی پیش فرض‌های صفر بودن میانگین خطاها، ثابت بودن واریانس خطاها، عدم وجود همبستگی بین خطاهای مدل، عدم وجود همبستگی بین متغیرهای مستقل در مدل و نرمالیتی، آزمون رگرسیون خطی را برای محقق اجرا می‌نماییم.

در واقع همان رگرسیون خطی است که به بررسی همزمان چندین متغیر مستقل بر روی متغیر وابسته می‌پردازد. چنانچه محققین نیاز به اجرای مدل رگرسیون چندگانه داشته باشند، ما در آمار آکادمی با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده توسط محقق این مدل را اجرا می‌نماییم. علاوه بر این ما از روش‌های مختلف وارد کردن متغیرها همانند روش همزمان، گام به گام، سلسله مراتبی و … جهت ورود متغیرها به مدل استفاده خواهیم نمود. 

در شرایطی که متغیر پاسخ حالت دوگانه یا دوتایی دارد از این نوع رگرسیون استفاده می‌نماییم. متخصصین آمار آکادمی برای نمایش ارتباط بین یک متغیر وابسته دوحالتی با یک یا چندین متغیر (رتبه ای، اسمی و یا نسبی) از تحلیل رگرسیون لجستیک با انواع نرم افزارهای آماری استفاده می‌نمایند.

یکی از روش‌های رایج آماری برای تلخیص متغیرها و کاهش متغیرها و نیز تشکیل ساختار جدید برای آنها روش تحلیل عاملی می‌باشد. روش تحلیل عاملی در آمار آکادمی با استفاده از انواع نرم افزارهای رایج آماری قابل انجام می‌باشد. در تحلیل عاملی شناسایی متغیرهای پنهان انجام می‌گیرد. ما با استفاده از تحلیل عاملی ساختار موجود در داده های را برای شما شناسایی، متغیرها را کاهش و اعتبار شاخص‌ها یا مقیاس‌ها را برای شما ارزیابی می‌نماییم. علاوه بر این تحلیل عاملی اکتشافی EFA و یا تحلیل عاملی تاییدی CFA بنا به درخواست محقق قابل انجام می‌باشد.

هنگامی که افراد یا نمونه‌ها در یک مطالعه دو یا چندین بار در اندازه‌گیری در طول زمان داشته باشند از تحلیل اندازه‌های مکرر استفاده می‌نماییم. در واقع اندازه گیری‌های در این نوع تحلیل به یکدیگر وابسته هستند. این تحلیل تعمیم آزمون  تی-زوجی می‌باشد. در آمار آکادمی پس از بررسی پیش فرضهای تحلیل همانند کمی بودن متغیر پاسخ، تصادفی بودن نمونه‌ها، نرمال بودن توزیع متغیر پاسخ و همگونی واریانس جامعه آزمون اندازه‌های مکرر برای محقق انجام خواهد شد.

اگر بخواهیم با استفاده از روش‌های آماری افزایش فروش در یک تجارت را داشته باشیم از تحلیل‌هایی که در بازاریابی مستقیم بکار میرود استفاده می‌نماییم. آمار آکادمی با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف تحلیل بازاریابی به تعیین مشتریان بالقوه با استفاده از مدل‌های مختلف، بخش‌بندی بازار، تولید پروفایل مشتریان و نیز بهبود مقایسه کمپین‌های بازاریابی با استفاده از تعیین بهترین نقاط فروش را برای محققین انجام می‌دهد.

اگر بخواهیم تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم یک متغیر مستقل را بر روی یک متغیر وابسته بررسی نماییم از تحلیل مسیر استفاده می‌نماییم. ما با استفاده از روش OLS و روشهای ML برای پیش‌بینی مسیر استفاده می‌نماییم. علاوه بر این تعیین متغیرهای درونزا و برونزا، ضرایب مسیر، اثرات مستقیم و غیر مستقیم، بررسی نیکویی برازش تحلیل مسیر را برای محققین انجام می‌دهیم. علاوه بر این پیش فرض‌های خطی بودن، عدم همبستگی باقیمانده‌ها، چند هم‌خطی، مقدار کافی نمونه و …  نیز بررسی خواهد شد.

تحلیل معادلات ساختاری برای تعیین سازه‌های پنهان غیر قابل مشاهده استفاده می‌گردد. تحلیل معادلات ساختاری همان تحلیل مسیر است با این تفاوت که در معادلات ساختاری از متغیرهای پنهان استفاده می‌شود. انواع معادلات ساختاری در آمار آکادمی همانند تحلیل عاملی تاییدی، تحلیل ترکیبی تاییدی، تحلیل مسیر، مدل‌بندی مسیر حداقل  مربعات نسبی و مدل‌بندی رشد پنهان قابل انجام می‌باشد. 

آنالیز کوواریانس همان آنالیز واریانس است با این تفاوت که در آنالیز کوواریانس می‌خواهیم اثر برخی متغیرها را از متغیر وابسته حذف نماییم. به اینگونه متغیرها متغیر کمکی یا کووریت می‌گوییم که باید ماهیت فاصله‌ای یا نسبی داشته باشند. آنالیز کوواریانس با استفاده از نرم افزارهای رایج آماری در موسسه آمار آکادمی قابل انجام می‌باشد.

برای اینکه محتوای آشکار پیام‌های موجود در یک متن را بررسی نماییم از تحلیل محتوا استفاه می‌نماییم که از جمله روش‌های تبدیل داده‌های کیفی به کمی می‌باشد. ما در آمار آکادمی ویژگی‌های شخصیت‌های نامبرده در متن، پیشینه پیام‌ها، اثرات پیام بر مخاطبان و استنباط درباره فرستندگان پیام را برای محقق انجام می‌دهیم. 

استنباط بیزی یکی از روش‌های رایج استنباطی در امار می‌باشد که بر اساس قضیه بیز استوار است. در آمار آکادمی کلیه روش‌های استنباط بیزی، مدل‌های استنباط بیزی با استفاده از نرم افزارهای رایج استنباط بیزی قابل انجام می‌باشد.

اگر متغیر پاسخ در تحلیل رگرسیونی توزیع پواسن داشته باشد از رگرسیون پواسن استفاده می‌نماییم. تحلیل رگرسیون پواسن در آمار آکادمی با نرم افزارها رایج آماری پس از بررسی پیش فرض‌های مدل رگرسیونی قابل اجرا خواهد بود.

اگر محققی بخواهد نتایج چندین مطالعه علمی را با یکدیگر ترکیب نماید باید از فراتحلیل یا متا آنالیز استفاده نماید. درآمار آکادمی انواع مدل‌های آماری متاآنالیز همانند مدل اثرات ثابت، مدل اثرات تصادفی، مدل IVhet، مدل اثرات کیفی، روش‌های متاآنالیز شبکه(مبتنی بر شواهد غیر مستقیم همانند چارچوب بیزی، چارچوب چند متغیره کلاسیک، چارچوب مدل بندی جفتی تعمیم یافته متناسب) قابل انجام می‌باشد.

در تحلیل رگرسیونی اگر متغیر وابسته از نوع ترتیبی باشد از رگرسیون ترتیبی استفاده می‌نماییم. ما پس از بررسی پیش فرض‌های خطوط موازی و فراوانی قابل قبول سلول‌ها به برآورد پارامترها، نیکویی برازش داده‌ها و صحت مدل برازانده شده در مدل رگرسیونی ترتیبی، به انجام تحلیل برای محقق خواهیم پرداخت.

رگرسیون پروبیت یا مدل پروبیت یکی از انواع مدل‌های رگرسیونی می‌باشد که شباهت زیادی به رگرسیون لجستیک دارد و تنها تفاوت آن با رگرسیون لجستیک به صورت نظری (استفاده از توابع ربط مختلف) است. رگرسیون پروبیت بر اساس مدل پنهان است. ما در آمار آکادمی پس از بررسی پیش فرض‌های این نوع رگرسیون همانند مستقل بودن مشاهدات، مستقل بودن مولفه‌های خطا و نرمال بودن توزیع خطاها این مدل را برای محققین اجرا می‌نماییم.

معادلات برآوردی تعمیم یافته  که به اختصار مدل GEE به آن می‌گویند برای برآورد پارامترهای مدل خطی تعمیم یافته GLMz زمانی که بین مشاهدات همبستگی وجود دارد استفاده می‌شود. این روش یکی از تحلیل‌های بسیار پیشرفته در آمار به حساب می‌آید و آمار آکادمی از معدود موسساتی است که این نوع از تحلیل ها را انجام می‌دهد.

داده های پانلی روشی برای تجزیه و تحلیل سری های زمانی و داده های تقسیم بندی شده است. مهمترین مرحله در تجزیه و تحلیل داده های پانل ، انتخاب یک مدل اثرات ثابت یا اثرات تصادفی است. پانل یا رگرسیون داده های مرکب حاوی اطلاعاتی در زمان و مکان است. این مشاهدات از پدیده های متعددی است که طی چندین دوره زمانی برای عناصر مشابه به دست آمده است. در واقع داشبورد ترکیبی از رگرسیون و سری های زمانی است.

تحلیل مدل آمیخته که به آن مدل اثرات آمیخته یا مدل مولفه‌های خطا آمیخته نیز می‌گویند یک مدل آماری است که شامل اثرات ثابت و تصادفی است که کاربرد زیادی در مطالعات طولی دارد. کاربرد این مدل‌ها بیشتر در مواقعی که در تحلیل اندازه‌های مکرر داده‌های گمشده وجود دارد مفید است. انواع مدل‌های آمیخته شامل مدل اثرات ثابت، مدل اثرات تصادفی، مدل اثرات آمیخته خطی و مدل اثرات آمیخته غیر‌خطی می‌باشد که همگی در آمار آکادمی قابل انجام هستند. متخصصین ما قبل از انجام تحلیل مدل‌های آمیخته کلیه فرضیات اعم از روایی مدل، استقلال نقاط، خطی بودن رابطه بین متغیر پیش بین و پاسخ، عدم وجود خطای اندازه‌گیری در متغیر پیش‌بین، همگونی باقیمانده‌ها و استقلال اثرات تصادفی در مقابل کووریت‌های را بررسی و سپس مدل اثرات آمیخته را بررسی و سپس مدل را اجرا می‌کنند.

در تحلیل متغیرهای طبقه‌بندی شده اغلب برای بررسی ارتباط بین دو متغیر از تحلیل آماری کای-دو استفاده می‌نماییم. اما اگر بخواهیم ارتباط بین سه یا بیشتر از سه متغیر کیفی طبقه‌بندی شده را با یکدیگر بررسی نماییم از تحلیل مدل لگ-خطی استفاده می‌نماییم. از تکنیک لگ-خطی هم می‌توان برای آزمون فرض و نیز ساخت مدل استفاده نمود. ما در آمار آکادمی تحلیل مدل لگ-خطی را با در نظر گرفتن پیش فرض‌های آن که عبارتند از مستقل و تصادفی بودن مشاهدات و نرمال بودن توزیع فراوانی‌های مشاهده شده انجام می‌دهیم.

در برخی از مطالعات نیاز است که مجموعه‌ای از افراد یا نمونه‌ها را به صورت گروه‌های مجزا و یا خوشه‌هایی در نظر گرفته شوند. افراد یا نمونه‌ها درون این خوشه‌ها شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند. اما تفاوت بین خوشه‌ها یا گروه‌ها زیاد است. برای انجام این گروه‌بندی در آمار از تحلیل خوشه ای استفاده می‌نماییم. ما در آمار آکادمی از خوشه‌بندی در داده‌کاوی اکتشافی، شناخت الگو، تحلیل تصاویر، بازیابی اطلاعات، بیوانفورماتیک پزشکی، فشرده‌سازی اطلاعات، گرافیک کامپیوتری، علوم پزشکی، ژنتیک و یادگیری ماشین استفاده می‌نماییم. انواع تحلیل خوشه‌بندی قابل انجام در آمار آکادمی عبارتند از خوشه‌بندی مرکزی، چگالی، توزیع، متصل، k میانگین، سلسله مراتبی، پارتیشن، انحصاری، همپوشانی، فازی و کامل.

شرکت‌ها معمولا در تولید محصولات به دنبال این هستند که محصولات با کیفیت بسیار بالا تولید کنند و روز به روز این کیفیت را بهبود بخشند. انواع رایج تحلیل کنترل کیفیت عبارتند از کنترل کیفی آماری (SQC)، کنترل کیفی کلی (TQC)، کنترل فرآیند آماری (SPC)، کنترل کیفی در سطح شرکت (CWQC)، مدیریت کیفیت جامع (TQM)، شش سیگما (6Sigma) و شش سیگمای ناب (L6Sigma) که همگی در آمار آکادمی قابل انجام می‌باشند.

آزمون تی-استودنت مستقل به بررسی میانگین یک پاسخ در دو گروه می‌پردازد. حال اگر تعداد پاسخ‌ها در دو گروه بیشتر از دو پاسخ باشد از آزمون تی-دو هتلینگ استفاده می‌نماییم. ما در آمار آکادمی کلیه فرضیات آزمون تی-دو هتلینگ اعم از پیروی از توزیع نرمال چند متغیره، مستقل بودن دو گروه و برابر بودن ماتریس کوواریانس‌ها را قبل از انجام آزمون بررسی و سپس به انجام تحلیل می‌پردازیم. 

در سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی فرآیند تصمیم‌گیری از ساختار بسیار پیچیده‌ای برخوردار است. فرآیند تحلیل سلسله مراتبی که به اختصار AHP نامیده می‌شود از جمله روش‌هایی است که به مدیران و سیاست‌گذاران در تصمیم‌گیری‌ها کمک می‌نماید. در این روش با اختصاص وزن‌های مختلف به معیارهای تصمیم‌گیری انتخاب صورت میگیرد. انواع مختلف فرآیند تصمیم‌گیری عبارتند از تصمیم‌گیری برنامه‌ریزی شده، تصمیم‌گیری برنامه‌ریزی نشده، تصمیم‌گیری سازمانی، تصمیم‌گیری مدیریتی، تصمیم‌گیری فردی، تصمیمات مرسوم و تصمیم گیری‌های راهبردی که همگی در آمار آکادمی قابل انجام و تحلیل می‌باشند.

تحلیل بقا یا قابلیت اعتماد شاخه‌ای از تحلیل آماری است که اثر متغیرهای پیش‌بین را بر زمان تا رخداد یک پیشامد یا رویداد بررسی می‌نماید. تحلیل بقاء بیشتر با حوزه سلامت و پزشکی سر و کار دارد در حالی که قابلیت اعتماد (reliability analysis) در علوم مهندسی و صنایع استفاده می‌شود. در اینگونه تحلیل‌ها مفاهیمی همچون سانسور، تحلیل‌های پارامتری، نیمه پارامتری، پارامتری، نمودار کاپلان مایر، نمودار بقاء، سیستم‌های سری، سیستم‌های موازی، سیستم‌های ترکیبی و … استفاده می‌گردد. تحلیل بقا با و یا بدون در نظر گرفتن متغیرهای تبیینی قابل انجام است. ما در آمار آکادمی از انواع تکنیک‌های مورد استفاده از تحلیل بقاء اعم از جداول عمر، تحلیل کاپلان مایر،  نرخ توابع مخاطره و بقاء، تحلیل رگرسیونی مخاطرات متناسب کاکس، درختهای بقاء و جنگل‌های تصادفی بقاء استفاده می‌نماییم.

در مطالعاتی که به صورت مکانی و یا زمانی انجم می‌شوند نمونه‌های جمع‌آوری شده در یک محل، از یک انسان، در طول یکماه و … تا حدودی به یکدیگر وابسته هستند. از آنجایی که در نظر نگرفتن همبستگی بین مشاهدات باعث تورش و اریبی در نتایج آماری می‌شود باید از مدل‌های فضایی-زمانی استفاده نمود. در آمار آکادمی انواع مدل‌های فضایی-زمانی قابل انجام می‌باشد.

طراحی آزمایشات (DOE) یک روش آماری برای بهینه‌سازی سریع عملکرد سیستم‌ها با استفاده از متغیرهای شناخته شده است. شروع این طرح با یک برنامه آزمون طراحی به صورت غربالگری می‌باشد که تمامی عوامل تاثیرگذاری که احتمال میرود بر عملکرد سیستم تاثیرگذار باشند وارد آن خواهند شد. ما در آمار آکادمی با استفاده از روش‌های بهینه‌سازی اولیه و نهایی در آزمایشات همانند طرح غربالگری و روش سطح پاسخ (RSM) این عوامل بسیار زیاد را به تعداد عوامل قابل کنترل تبدیل می‌کنیم. 

در تصمیم‌گیری‌های کلان روش‌های مختلفی استفاده می‌گردد که یکی از این روش‌ها استفاده از رویکرد ناپارمتری ساختارمند در حل مسائل می‌باشد که به درخت تصمیم معروف است. ما در آمار آکادمی با ارائه تصاویر گرافیکی از تمامی احتمالات یا نتایج برای حل یک مسئله خاص یا استفاده از یک فرصت بالقوه در تصمیم‌گیری‌های مهم در انتخاب پروژه، مدیریت هزینه، مدیریت عملیات، روش تولید و مواجهه با مسائل استراتژیک مختلف در سازمان‌ها استفاده می‌نماییم. 

تحلیل منحنی ROC یک نمودار گرافیکی است که میزان توانایی تشخیص یک روش جدید و یا ابداعی را بر اساس اطلاعات، روش‌های موجود و یا شاخص طلایی استاندارد (Gold Standard) به محقق ارائه می‌دهد. متخصصین آمار آکادمی با استفاده از این روش به محقق خواهند گفت که روش ابداعی یا جدید آنها تا چه میزان توانایی تشخیص روش قبلی را دارد. در آنالیز ارائه شده منحنی ROC جدولی از تمامی اصطلاحات مورد نیاز همانند حساسیت، اختصاصیت(ویژگی)، نسبت درستنمایی مثبت و منفی، سطح زیر منحنی، مقدار معناداری سطح زیر منحنی و ارزش به محقق ارائه می‌گردد.

خدمات ما برای چه کسانی مناسب است

خدمات ما برای چه کسانی مناسب نیست

فرایند سفارش تحلیل آماری

مورد اعتماد شما هستیم

آمارا آکادمی از سال 1393 شروع به فعالیت نموده است و تاکنون بیش از 900 پروژه تحلیل آماری موفق در داخل و خارج از کشور در کارنامه خود دارد. آمار آکادمی متشکل از متخصصین مجربی است که هر یک در حوزه‌های خاصی از تحلیل‌های آماری فعالیت می‌نمایند. شما میتوانید از متخصصین مربوط به حوزه خود در آمار آکادمی استفاده نمایید. علاوه بر این آمار آکادمی دارای نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی می‌باشد.

انجام تحلیل آماری - روش انجام

برای انجام تحلیل آماری نیاز به بررسی عنوان، اهداف، فرضیات و نیز روش انجام تحقیق می‌باشد. متخصصین ما پس از دریافت اطلاعات خام، اطلاعات را پایش و کدبندی نموده و آزمون های مربوطه را برای آن در نظر می‌گیرند تا در گزارشی که به شما تحویل می‌گردد تمامی جزئیات برای تحلیل در نظر گرفته شده باشد. اگر نتایج آزمون نیاز به انجام تست‌ها و آزمون‌های بیشتری نیز داشته باشد از قبل با شما هماهنگی‌های لازم به عمل خواهد آمد. علاوه بر این تفسیری که به شما ارائه می‌گردد کاملا گویا و قابل فهم می‌باشد و اگر نیاز به توضیح بیشتری در مورد نتایج داشته باشید ما آن را به وسیله راه‌های ارتباطی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

سوالات متداول

در آمار آکادمی تحلیل آماری پایان نامه، مقالات علمی و پروپوزال مربوط به مقاطع ارشد و دکتری و فوق دکتری انجام می‌شود. همچنین تحلیل آماری کلیه رشته‌های زیر گروه علوم پزشکی، علوم انسانی، مدیریت، علوم پایه، مهندسی، کشاورزی، علوم اجتماعی و بسیاری دیگر از رشته‌های دانشگاهی، همگی در آمار آکادمی قابل انجام است.

خدمات آمار آکادمی به صورت مشاوره‌ای و تحلیلی می‌باشد. ما از ابتدای شروع یک طرح تحقیقاتی که با ارائه پروپوزال می‌باشد تا پایان ارائه نتایج و نتیجه گیری تحقیق در کنار شما هستیم. مشاوره در طراحی مطالعات و تحلیل هایی که مربوط به مراحل قبل از شروع مطالعه، در حین انجام و نیز پس از اتمام مطالعه می‌باشد از جلمه خدمات ما می‌باشد. این خدمات شامل مشاوره بخش‌های مختلف پروپوزال (تعیین عنوان و نوع مطالعه و تحقیق، مشخص نمودن اهداف و فرضیات و سوالات مطالعه، در نظر گرفتن متغیرهای مطالعه و ماهیت آنها، تعاریف عملی و نظری متغیرها، تعیین روش نمونه‌گیری و جمع‌آوری اطلاعات، مشخص نمودن حجم نمونه و فرمول نمونه گیری، تعیین روش‌های آماری مورد استفاده در مطالعه و مشاوره روش انجام تحقیق)، پرسشنامه (طراحی پرسشنامه و سوالات، بررسی روایی و پایایی پرسشنامه)، تحلیل آماری (مقالات علمی، پروپوزال و پایان‌نامه)، مشاوره آماری (تلفنی، what’s app، Instagram) و در نهایت پشتیبانی کامل (در حین انجام پروژه و تا 365 روز پس از ثبت سفارش) می‌باشد. 

تحلیل آماری که از اساتید دانشگاه‌ها دریافت می‌کنید از نظر خروجی نرم‌افزارهای آماری آنچنان تفاوتی با تحلیل آماری ارائه شده توسط آمار آکادمی ندارد. اما واقعا تفاوت در کجاست؟! ذکر 3 نکته در اینجا حائز اهمیت می‌باشد. اولاً دسترسی به اساتید و گرفتن وقت برای مشاوره آماری سخت می‌باشد و اکثراً اساتید آماری به دلیل مشغله فراوان، وقت کافی در اختیار اساتید دیگر رشته‌ها و یا دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای مشاوره و تحلیل آماری ندارند. دوماً در جریان روند تحلیل آماری شما خودتان باید اطلاعات را وارد نرم افزار نمایید و کدبندی و برچسب گذاری داده‌ها را انجام دهید. سوماً تحلیلی که شما از اساتید آماری دریافت می‌کنید به صورت خروجی خام نرم افزار است که جدول‌بندی، تفسیر نمودارها، تفسیر آزمون‌های آماری (که بخش اصلی هر تحلیل است) و نیز نگارش تمامی تحلیل آماری به عهده خود شماست و اساتید تنها خروجی نرم افزار را به شما می‌دهند. شما در آمار آکادمی از لحظه شروع با یک منتور و پشتیبان در ارتباط هستید و از پشتیبانی 100% در طول انجام تحلیل خود بهره‌مند هستید. علاوه بر این آمار آکادمی خدمات وارد کردن اطلاعات، کدبندی و برچسب گذاری را در نرم‌افزار برای شما فراهم نموده است.  در پایان اینکه تفسیر جداول، نمودارها و تست‌های آماری به صورت کاملا نگارش شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت و دیگر هیچ دغدغه ای برای بخش نتایج تحقیق خود نخواهید داشت.

انجام خدمات تحلیلی در آمار آکادمی بدین صورت است که پس از ارسال فایلهای اولیه توسط محقق، تیم متخصص ما مدت زمان مورد نیاز برای انجام تحلیل و همچنین هزینه تحلیل را بررسی و به محقق اعلام میدارد. پس از موافقت محقق برای تایید شروع تحلیل نصف هزینه دریافت و پس از آماده شدن تحلیل، فایل اولیه به محقق ارسال میگردد. پس از مشاهده فایل اولیه و تسویه محقق فایل نهایی بهمراه فایل داده ها و نیز خروجی نرم افزار به محقق ارسال خواهد گردید. کلیه فرآیند تحلیل در آمار آکادمی به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا غیر حضوری است. تمامی اصلاحات و ویرایش های مربوط به تحلیل که توسط اساتید محترم ایراد خواهد گردید توسط تیم آمار آکادمی بصورت رایگان انجام خواهد شد.

سایت آمار آکادمی دارای نشان اینماد می‌باشد که نشان دهنده معتبر بودن کسب و کار اینترنتی است. 

100% مطمئن باشید که اطلاعات تحویلی شما چه در قرارداد و نیز فایلهای ارسالی به صورت محرمانه باقی خواهد ماند و تمامی فایلهای ارسالی توسط شما جز در تحلیل خودتان در جای دیگری استفاده نمیگردد و نامی از شما درجایی ذکر نمیگردد. در قراردادی که مابین شما و آمار آکادمی منعقد میشود ما متعهد به حفظ رازداری اطلاعات شخصی و فایلهای ارسالی از جانب شما هستیم و حق هرگونه شکایت را از جانب شما در صورت افشاء اطلاعات محفوظ میدانیم.

پس از بررسی تحلیل شما و اینکه چه آنالیزهایی برای پروژه شما باید در نظر گرفته شود و پس از عقد قرارداد 50%(پنجاه درصد) یا نصف مبلغ برای شروع کار دریافت میگردد. تسویه حساب 50% الباقی نیز قبل از تحویل فایل نهایی انجام خواهد گرفت.

مربی آنلاین شخصی است که میتوانید به صورت زنده با او تماس تصویری برقرار نمایید و از خدمات آموزشی و تحلیلی آنلاین و ارائه مشکلات و دریافت راهکارها استفاده نمایید و یا اینکه در مورد یک روش آماری خاص و نحوه انجام یا تفسیر آن اطلاعاتی را دریافت نمایید. پشتیبانی و منتورینگ به صورت مرور آفلاین Document Review یا بررسی فایلها است که شما به صورت دوره ای و در زمانهای از قبل مشخص شده با پشتیبان خود در تماس هستید و در مورد روند کار، خروجی، نحوه تفسیر و یا اصلاحات میتوانید سوالات یا ویرایش های خود را مطرح نمایید. در این روش سوالات خود را به صورت تیکت برای پشتیبان مشخص مینمایید تا پشتیبان پیگیر سوالات شما باشد و وقت تماس را مشخص نماید.

این کار قابل انجام هست ولی اصلا توصیه نمیشود. به این دلیل که در این شرایط منتور شما به صورت تلفنی صحبت میکند و بیشر وقت شما صرف مکالمه میشود و شما فقط مستمع هستید. توصیه ما این است که برای دریافت بازخورد و مشاوره با بالاترین کیفیت باید قبل از تماس از منتور بخواهید که قبل از تماس با شما کار را مرور کند(اگرچه بازخورد کتبی آن به صورت فایلی بالاتر میباشد)

سوالی دارید؟ پاسخ شما را خواهیم داد

10 پاسخ

  1. با سلام من یک تحلیل آماری برای پایان نامه ام دارم . امکانش هست هزینه را بفرمایید؟ فقط یک آزمون همبستگی پیرسون همراه با تحلیل آن و رسم نقشه ها و نمودار ها .
    رابطه بین دو متغیر در داده های ایجاد شده .

    1. با سلام، با موسسه تماس بگیرید، همکاران ما راهنماییتان خواهند کرد

    1. با سلام. درخواستتون رو در بخش سفارش سریع ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

  2. سلام وقت بخیر
    پرسشنامه دارم به دنبال فردی هستم که تحلیل آماری این پرسشنامه را برایم انجام دهد. لطفا در مورد چگونگی ارسال پرسشنامه، هزینه و زمان تحویل نتایج توضیح دهید ؟

    1. با سلام و احترام. درخواستتونو بهمراه شماره تون در باک اطلاعات پایین همین صفحه وارد نمایید و یا به شماره واتس اپ در بالای صفحه پیام دهید.

  3. هزینه انجام یک متاآنالیز آماری چند هست؟ هم با نتایج خام هم به با نوشتن قسمت نتایج مقاله

    1. هزینه تحلیل متا آنالیز بستگی به اهداف فرضیات مطالعه و نیز نوع آزمونی که در متا آنالیز استفاده میشود دارد. اگر پروپوزال و یا دیتاتون روداشته باشید بهتر میتونیم راهنماییتون کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست عناوین

Puzzle 10
Puzzle 30
Puzzle 20
Puzzle Day

ARE YOU IN?

40,000 subscribers already enjoy our premium stuff.

Subscribe now

RELAX. ENJOY.

keep calm
& write us

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​