پشتیبانی حرفهای آمار آکادمی
Academy Puzzle
اگر در آنالیز آماری، نگارش بخش آماری پروپوزال، تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری ، جدول متغیرها و یا متدلوژی مطالعه خود با مشکلاتی مواجه هستید، و یا در پیش برد تحلیل خود و تعیین آزمون های آماری مورد نیاز برای پروژه تان به یک مشاوره نیاز دارید، این سرویس تخصصی کمک کننده خوبی می تواند برای شما باشد.

پشتیبان وحید مقرب زاده
– مدرس و موسس آمار آکادمی
– تجربه بیش از 15 سال در حوزه تحلیل آماری و آموزش نرم افزارهای آماری و متدلوژی تحقیق
– بیش از 5 سال تجربه در نگارش بخش نتایج مقالات علمی و پایان نامه ها به زبان انگلیسی

جهت دریافت مشاوره و ارائه راهکار جهت رفع مشکلات؛ یک شماره تماس اختصاصی جهت ارتباط مستقیم با پشتیبان در اختیار شما قرار میدهیم.
اتصال از طریق Any Desk و یا حتی ارسال دسترسی جهت رفع مشکلات گزارش شده توسط پشتیبان
پشتیبانی VIP مناسب چه افرادی است؟
- محققین یا دانشجویانی که در حال نگارش پروپوزال هستند و نیاز به یک متخصص آمار جهت مشاوره در تعیین متدلوژی مطالعه (نوع مطالعه، جدول متغیرها، روش نمونه گیری، تعیین حجم نمونه و تحلیل آماری) دارند
- محققین یا دانشجویانی که قصد دارند تحلیل آماری پایان نامه خود را انجام دهند و نیاز به راهنمایی برای تعیین نوع آزمون ها و تفسیر گزارشات آماری دارند
- محققین و دانشجویانی که در حال نگارش مقالات علمی هستند و نیازمند چگونگی گزارش بخش نتایج مقالات خود هستند.
- محققین و دانشجویانی که با نرم افزارهای برنامه نویسی آماری کار میکنند و در گرفتن خروجی با مشکل مواجه هستند
- محققین و دانشجویانی که بدنبال یادگیری آمار و روش تحقیق در کوتاهترین زمان ممکن هستند.
- افرادی که به تازگی با تحلیل آماری آشنا شده و هنوز درک درستی از آمار ندارند.
- افرادی که به دنبال پیدا کردن اشکالات کار خود در روند استفاده از نرم افزارهای آماری هستند.


سوالات متداول
ساعت و روز پشتیبانی چگونه تعیین میشود؟
پس از تهیه هر یک از پشتیبانی ها، فرمی جهت ارسال اطلاعات و فایل های مربوطه برای تعیین زمان پشتیبانی و نحوه واریز در اختیار شما قرار میگیرد.
برقراری تماس به عهده کیست؟
در زمان مشخص شده پشتیبان به صورت مستقیم تماس خواهد گرفت.
امکان تغییر ساعت و روز پشتیبانی وجود دارد؟
بله، کاربر در صورتی که قصد دارد زمان پشتیبانی را تغییر دهد، کافیست با تماس یا ایمیل زمان مشاوره مد نظر خود را تغییر دهد
تمامی مراحل پشتیبانی از طریق تماس انجام می شود؟
در صورتی که قصد دارید پشتیبان از نزدیک تحلیل شما را برسی نماید. میتوانید با ارسال دسترسی های لازم جهت ورود به سیستم کامپیوتر اقدام نمایید. ارسال دسترسی میتواند به صورت مستقیم و یا از راه دور (نرم افزار Any Desk) انجام شود.
پشتیبانی شامل موارد غیر غیر از تحلیل آماری می شود؟
در صورتی که سوالات شما خارج از مباحث تحلیل آماری و یا متدلوژی تحقیق باشد، پشتیبان در صورتی که بر اساس تجربه و شواهد بتواند پاسخ شما را حتما خواهد داد. در غیر این صورت پشتیبان به هیچ عنوان خود را مستلزم به رفع مشکلات غیر تحلیل آماری و یا متدلوژی تحقیق شما نمیداند.
امکان بازگشت وجه وجود دارد؟
خیر، در صورتی که یکی از پکیج ها را خریداری نمایید، مبلغ به شما عودت داده نخواهد شد. چرا که پس از ثبت سفارش زمان تعیین شده و پشتیبان نسبت به آن زمان وقت خود را باید خالی نگاه دارد.