انجام صفر تا صد
تحلیل آماری پایان نامه در 7 روز

موسسه آمار آکادمی متشکل از متخصصین و فارغ التحصیلان رشته آمار از بهترین دانشگاه‌های ایران می‌باشد.
خدمات تحلیل آماری

در آمار آکادمی ما خدمات مشاوره آماری، مشاوره در روش تحقیق، مشاوره در تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری، وارد نمودن اطلاعات در نرم‌افزارهای مختلف و نیز تجزیه و تحلیل آماری را به محققین، اساتید و دانشجویان داخل و خارج از کشور به منظور انجام پروژه‌های تحقیقاتی همانند پروپوزال، پرسشنامه، پایان‌نامه و مقالات علمی ارائه می‌دهیم. بدون هیچ نیازی به اینکه یک متخصص آمار باشید و یا کار با نرم افزارهای آماری را یاد داشته باشید. تنها نیاز است که پرسشنامه و یا داده‌ها و اطلاعات وارد شده به نرم‌افزار را برای ما ارسال نموده تا ما آنها را بر اساس اهداف و فرضیات مطالعه برای شما پایش نموده و آنالیز آماری مربوط با آن را برایتان انجام دهیم.

انجام تحلیل آماری پایان نامه، پروپوزال و مقالات علمی شما به وسیله متخصصین آماری خبره که دارای تجربه چندین ساله در زمینه تجزیه و تحلیل هستند، انجام خواهد گرفت. تحلیل آماری و یا همان فصل نتایج شما به صورت کاملا تایپ شده به همراه جداول و نمودارهای مربوطه ارائه خواهد گردید. علاوه بر این بنا به درخواست شما تحلیل آماری ارائه شده میتواند به صورت زبان انگلیسی مناسب مجلات انگلیسی زبان (ISI, PubMed, Scopus) نیز نگارش شود.

تحلیل آماری پایان نامه و مقالات علمی

اگر هم اکنون این متن را می‌خوانید احتمالا استاد دانشگاه، محقق مراکز تحقیقاتی و یا دانشجوی دکترا یا ارشد هستید. مسلما شما در مراحل مختلف تحصیل آکادمیک برای تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه، پروپوزال، مقاله و یا پروژه‌های تحقیقاتی نیاز به یک متخصص تحلیل آماری دارید. اگر مهارت کافی در وارد نمودن اطلاعات، کدبندی و پایش آنرا ندارید و یا اینکه نمی‌دانید از کدام روش و چه نرم افزاری برای تجزیه و تحلیل اطلاعات خود استفاده نمایید، باید این را بدانید که تمامی این موارد به دانش زمینه‌ای در حوزه روش تحقیق، ریاضیات، آمار و نیز تجربه و تبحر کافی در استفاده از نرم‌افزارهای آماری برای تجزیه و تحلیل داده‌ها نیاز دارد.

موسسه آمار آکادمی این نوید را به شما می‌دهد که برای تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه، پروپوزال و مقاله خود می‌توانید بدون هیچ‌گونه اضطراب و نگرانی، متخصصین آماری را در کنار خود داشته باشید. متخصصین ما در تمامی مراحل از ابتدای اجرای پژوهش و طراحی مطالعه، جمع آوری اطلاعات، نگارش پروپوزال و پایان نامه و تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده در کنار شما خواهند بود تا با خیال راحت بتوانید در مراحل مختلف آکادمیک خود موفق ظاهر شوید.

رسالت ما این است که به محققین، اساتید و دانشجویان داخل و خارج از کشور در ارتقا دانش، بهبود رزومه علمی و تحلیل آماری کمک نماییم و در شرایط مختلف خدمات متناسب با نیاز آماری آنها را برایشان فراهم آوریم. هدف ما ارائه مشاوره و خدمات تحلیل آماری برای انجام یک تحقیق با کیفیت است. با استفاده از یک تحلیل آماری با کیفیت و متناسب با روشهای صحیح تجزیه و تحلیل می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی نموده و سریعتر به اهداف آکادمیک خود برسید.

تحلیل آماری چیست

در دوره کنونی که تولید اطلاعات سرعت فزاینده ای یافته است، تجزیه و تحلیل آمرای به کسب و کارها، محققین، دانشمندها، صاحبان تجارت و همچنین سیاستگذاران برای استخراج دانشف انتخاب آگاهانه و پیش‌بینی روندهای آینده کمک می‌نماید.  حال اگر بخواهیم بگوییم که تحلیل آماری چیست و چرا یک جنبه مهم در تصمیم‌گیریهای مبتنی بر داده به شمار می‌آید موارد متعددی را می‌توان برشمرد.در واقع تجزیه و تحلیل آماری فرآیند جمع‌آوری، پاکسازی، شفاف‌سازی، تفسیر و مدل‌سازی داده‌ها برای کشف الگوها، روابط و روندها می‌باشد. از طریق تجزیه و تحلیل آماری می‌توان داده‌های خام را به نگرش عملی تبدیل نمود و درک واضح‌تری از پدیده‌های پیچیده ارائه داد.

مولفه‌های اصلی تشکیل دهنده تحلیل آماری عبارتند از آمار توصیفی، آمار استنباطی، آزمون فرضیات آماری و مصورسازی داده‌ها با استفاده از نمودارها و گراف‌ها. اهمیت تحلیل آماری در واقع به دلیل ارائه نتایجی است که می‌توان با استفاده از آنها تصمیم‌گیری آگاهانه، آینده‌نگری و پیش‌بینی، بهبود کیفیت و ارتقاء پژوهش‌های علمی و گستشر علم انجام داد. 

مزایای استفاده از خدمات ما

 تحلیل آماری پروژه شما توسط متخصصین مجرب آمار انجام خواهد شد. استفاده از خدمات آمار آکادمی مزایای بی‌شماری دارد، از جمله این مزایا می‌توان به دسترسی به متخصصین و کارشناسان با تجربه آماری تا پایان انجام تحلیل، مشاوره رایگان ، صرفه‌جویی در هزینه و زمان، پشتیبانی نامحدود و تعهد آمار آکادمی در قبال انجام بی کم و کاست تحلیل شما اشاره نمود. ما در آمار آکادمی نهایت تلاش خود را می‌نماییم تا تحلیل آماری با کیفیتی را ارائه نماییم تا نتایج زحمات محقق بخوبی نمایان گردد. باعث افتخار ماست که بگوییم تاکنون کلیه محققین از خدمات آمار آکادمی رضایت کامل را داشته‌اند و ما تاکنون توانسته‌ایم خدمات آماری بیش از 900 پروژه تحقیقاتی (پایان نامه، مقاله و پروپوزال) را با موفقیت به سرانجام برسانیم.

مشاوران و متخصصان آماری ما ...

فرایند سفارش تحلیل آماری

نحوه تحلیل آماری پایان نامه

تحلیل آماری پایان نامه ها معمولا در دو بخش آمار توصیفی و آمار استنباطی انجام می گیرند. در بخش آمار توصیفی به توصیف ویژگیهای متغیرها در مطالعه پرداخته می شود و اکثر اوقات برای این بخش نمودارهای توصیفی ارائه می گردد. اما در آمار استنباطی، آزمون فرضیات مطالعه انجام خواهد گرفت و با استفاده از انواع آزمون های آماری این فرضیات در سطح اطمینان مشخص شده رد و یا پذیرفته خواهند شد. 

انجام تحلیل آماری - روش انجام

برای انجام تحلیل آماری نیاز به بررسی عنوان، اهداف، فرضیات و نیز روش انجام تحقیق می‌باشد. متخصصین ما پس از دریافت اطلاعات خام، اطلاعات را پایش و کدبندی نموده و آزمون های مربوطه را برای آن در نظر می‌گیرند تا در گزارشی که به شما تحویل می‌گردد تمامی جزئیات برای تحلیل در نظر گرفته شده باشد. اگر نتایج آزمون نیاز به انجام تست‌ها و آزمون‌های بیشتری نیز داشته باشد از قبل با شما هماهنگی‌های لازم به عمل خواهد آمد. علاوه بر این تفسیری که به شما ارائه می‌گردد کاملا گویا و قابل فهم می‌باشد و اگر نیاز به توضیح بیشتری در مورد نتایج داشته باشید ما آن را به وسیله راه‌های ارتباطی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

جزئیات تحلیل آماری آمار آکادمی

تحلیل پایان نامه

تحلیل پایان‌نامه در آمار آکادمی توسط متخصصین آماری موسسه قابل انجام است. ما در آمار آکادمی تحلیل پایان‌نامه انواع رشته‌های دانشگاهی در مقاطع ارشد و دکتری را انجام می‌دهیم. محقق با توجه به ماهیت داده‌ها و نیز اهداف و فرضیات مطالعه می‌تواند درخواست تحلیل پایان‌نامه خود را در آمار آکادمی ثبت نماید و از مشاوره رایگان جهت انجام تحلیل پایان نامه برخوردار گردد.
چاپ مقالات علمی یکی از چالش‌هایی است که تمامی افراد تا حدودی با آن در طول تحصیلات آکادمیک و یا دوره شغلی خود برخورد کرده‌اند. یکی از معیارهای اصلی چاپ مقاله متدلوژی(روش کار) مقاله و نحوه تحلیل و چگونگی ارائه نتایج آن می‌باشد. این یعنی اینکه علاوه بر نوآوری (novelties) باید بتوانید نتایج آن را به درستی ارائه دهید. در مقالات حاصل از تحقیقات کمی باید در ارائه نتایج، جداول و نمودارهای خود دقت لازم را داشته باشید. تحلیل آماری درست یک مقاله به عنوان یک عامل مهم در کمک به چاپ یک مقاله می‌تواند به شما کمک نماید. از آنجایی که تعیین روش آماری مرتبط با داده‌ها و ارائه درست آنها می‌تواند به شما در ارائه هر چه بهتر تلاش‌های انجام شده در تحقیق کمک نماید بنابراین برای این مهم، نیازمند کمک متخصصینی هستید که چندین سال در تحلیل آماری مقالات علمی تخصص دارند. تیم متخصص آمار آکادمی با استفاده از تحلیلگران خبره حوزه آمار و روش تحقیق می‌تواند به شما در نگارش و تحلیل آماری نتایج مقاله‌تان بسیار کمک نماید.
پایان نامه ها از بخش های مختلفی تشکیل میشوند که در چندین مرحله از آن نیازمند یک مشاور آماری هستید. مشخص ترین این بخش ها مربوط به فصل مواد و روش ها و فصل نتایج میباشد. در فصل مواد و روشها معمولا نیازمند تعیین ماهیت متغیرها، تعیین روش آماری پایان نامه، تعیین روایی و پایایی پرسشنامه، تعیین حجم نمونه و … میباشید. در فصل نتایج نیازمند ارائه توصیفی و استنباطی از نتایج میباشید که برای ارائه نتایج توصیفی نیازمند ارائه جداول و نمودارها و در بخش استنباط آماری نیازمند استفاده از آزمونهای آماری برای بررسی فرضیات مطالعه هستید.

ما در آمار آکادمی خدمات تحلیل و تجزیه اطلاعات دانشجویان دکتری را در کوتاهترین زمان و با کیفیت مطلوب ارائه میدهیم. یکی از دغدغه های دانشجویان دکتری دسترسی سریعتر به نتایج خروجی پایان نامه خود و نیز نگارش هر چه سریعتر مقاله پایان نامه خود میباشد. شما در آمار آکادمی از خدمات اورژانسی تجزیه وتحلیل فصل 4 پایان نامه خود بهره مندید.فقط نیاز است تا با ما تماس گرفته تا مشاوران ما شما را در روند انجام تحلیل آماری پایان نامه تان قرار دهند. این موسسه به بیشتر از 700 دانشجوی دکتری تاکنون مشاوره و خدمات تجزیه و تحلیل آماری داده است. بنابرین شما با اطمینان کامل میتوانید تحلیل خود را به ما بسپارید. ما متخصص در کلیه نرم افزارهای تحلیل آماری هستیم و تحلیل شما در صورت نیاز با نرم افزار مورد درخواست شما تحلیل خواهد شد. از جمله مزایایی که میتوانید در این موسسه بدست بیاورید شخصی سازی آنالیز و نیز رویکرد جامع ما در تسلط به حیطه های مختلف است. هم اکنون با ما تماس بگیرید. پاسخگوی شما خواهیم بود.

مراحل انجام تحلیل آماری پایان‌نامه در موسسه آمار آکادمی بدین صورت است که پس از ارسال اطلاعات و داده‌ها توسط محقق، متخصص آمار آکادمی به بررسی اهداف، فرضیات و سوالات پژوهشی و نیز ساختار و ماهیت داده‌ها می‌پردازند. سپس مدت زمان و نیز هزینه انجام تحلیل آماری به محقق اطلاع‌رسانی می‌گردد و پس از تایید انجام تحلیل توسط محقق (واریز پیش پرداخت)، موسسه آمار آکادمی اقدام به شروع تحلیل مینماید. پس از انجام تحلیل آماری، فایل جهت بررسی به محقق ارسال می‌شود و در نهایت آخرین ویرایشها بر روی فایل صورت پذیرفته و پس از تسویه حساب، فایل نهایی تحلیل آماری به محقق تقدیم می‌گردد.
موسسات آماری زیادی در تهران مشغول به فعالیت می باشند که خدمات مربوط به تحلیل آماری را به محققین، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید دانشگاه ارائه می دهند. آمار آکادمی به عنوان یکی از با کیفیت ترین موسسات در ارائه خدمات تحلیل آماری در قلب شهر تهران و در بهترین منطقه از نظر دسترسی اداری مشغول به فعالیت می باشد. این موسسه تاکنون توانسته است با ارائه خدمات تحلیل آماری و مشاوره آماری و پشتیبانی حرفه ای و ارائه منتور برای هر محقق در کوتاهترین زمان نتایج تحقیقات را به محققین با بهترین کیفیت ارائه دهد.
آنالیز آماری پایان نامه در واقع همان فصل نتایج در پایان نامه میباشد که در آن به ارائه آمار توصیفی و استنباطی در پایان نامه میپردازیم.
با توجه به اینکه تحلیل آماری پایان‌نامه در رشته‌های مختلف از ساختارهای متفاوتی برخوردار است، نمی‌توان یک ساختار یکسان برای تمامی رشته‌ها ارائه نمود. تنها می‌توان گفت که در تمامی تحلیل آماری پایان نامه‌ها ساختار آمار توصیفی و آمار استنباطی وجود دارد.
تحلیل آماری چند متغیره یکی از روش‌های مورد استفاده در آمار می‌باشد که با استفاده از آن می‌توان تاثیر همزمان چندین فاکتور را بر روی چند متغیر وابسته به صورت همزمان بررسی کرد. تحلیل آماری چند متغیره از روش‌های پیشرفته در آمار محسوب می‌گردد. در واقع تحلیل چند متغیره یک رویکرد آماری پیچیده بحساب می‌آید که بر خلاف تحلیل تک متغیره که بر روی یک متغیر متمرکز است، بر روی چندین متغیر به صورت همزمان متمرکز است. با استفاده از این روش‎‌ها می‌توان روابط پیچیده بین متغیرها را بررسی نمود. از جمله روش‌های تحلیل آماری چند متغیره می‌توان به MANOVA، PCA، CCA، تحلیل عاملی و خوشه‌بندی اشاره نمود.

خدمات ما برای چه کسانی مناسب است

آزمون های آماری آمار آکادمی

آزمون‌ها و تحلیل‌های آماری که در آمار آکادمی قابل انجام هستند، از تنوع بسیار زیادی برخوردار می‌باشند. اینکه چه آزمونی برای نتایج شما استفاده گردد بستگی به موارد مختلفی همچون عنوان مطالعه، ماهیت متغیرهای مطالعه و اهداف و فرضیات تحقیق دارد. طیف وسیعی از این تحلیل ها عبارتند از

آمار توصیفی

Descriptive Statistics

پیش‌فرض نرمالیتی

Normality Assumption

روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه

Sampling

تحلیل روایی و پایایی

Validity and Reliability

آزمون کای دو

Chi-Square test

آزمون تی استودنت

T-test

آنالیز واریانس چند متغیره

MANOVA

آنالیز کوواریانس چند متغیر

Multivariate ANCOVA

آزمونهای ناپارامتری

Non-Parametric tests

تحلیل همبستگی

Correlation Analysis

آنالیز واریانس

ANOVA

تحلیل رگرسیون خطی

Linear Regression

تحلیل رگرسیون چندگانه

Multiple Regression

تحلیل رگرسیون لجستیک

Logistic Regression

تحلیل عاملی

Factorial Analysis

تحلیل اندازه های تکراری

Repeated Measures analysis

تحلیل بازاریابی مستقیم

Direct Marketing

تحلیل مسیر

Path Analysis

مدل سازی معادلات ساختاری

Structural Equation Modeling

آنالیز کوواریانس

ANCOVA

تحلیل محتوا

Content Analysis

رویکرد استنباط بیزی

Bayesian inference

رگرسیون پواسن

Poisson regression

متا آنالیز

Meta-Analysis

رگرسیون ترتیبی

Ordinal Regression

رگرسیون پروبیت

Probit Regression

معادلات برآوردی تعمیم یافته

Generalized estimating equations

داده های پانل

Panel Data Analysis

تحلیل مدلهای آمیخته

Mixed Models

تحلیل لگ خطی

Log-Linear model

تحلیل خوشه ای

Clustering Analysis

تحلیل کنترل کیفیت

Quality Control Analysis

آزمون تی-دو هتلینگ

T2 Hotelling

فرآیند تحلیل سلسله مراتبی

Analytical Hierarchy Process

تحلیل بقا

Survival Analysis

تحلیل فضایی-زمانی

Spatio Temporal Analysis

تحلیل بهینه سازی و سطح پاسخ

Optimization and Response Surface Model

تحلیل درخت تصمیم

Decision Tree Analysis

تحلیل منحنی راک

ROC Curve Analysis

مورد اعتماد شما هستیم

آمارا آکادمی از سال 1393 شروع به فعالیت نموده است و تاکنون بیش از 900 پروژه تحلیل آماری موفق در داخل و خارج از کشور در کارنامه خود دارد. آمار آکادمی متشکل از متخصصین مجربی است که هر یک در حوزه‌های خاصی از تحلیل‌های آماری فعالیت می‌نمایند. شما میتوانید از متخصصین مربوط به حوزه خود در آمار آکادمی استفاده نمایید. علاوه بر این آمار آکادمی دارای نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی می‌باشد.

سوالات متداول

در آمار آکادمی تحلیل آماری پایان نامه، مقالات علمی و پروپوزال مربوط به مقاطع ارشد و دکتری و فوق دکتری انجام می‌شود. همچنین تحلیل آماری کلیه رشته‌های زیر گروه علوم پزشکی، علوم انسانی، مدیریت، علوم پایه، مهندسی، کشاورزی، علوم اجتماعی و بسیاری دیگر از رشته‌های دانشگاهی، همگی در آمار آکادمی قابل انجام است.

خدمات آمار آکادمی به صورت مشاوره‌ای و تحلیلی می‌باشد. ما از ابتدای شروع یک طرح تحقیقاتی که با ارائه پروپوزال می‌باشد تا پایان ارائه نتایج و نتیجه گیری تحقیق در کنار شما هستیم. مشاوره در طراحی مطالعات و تحلیل هایی که مربوط به مراحل قبل از شروع مطالعه، در حین انجام و نیز پس از اتمام مطالعه می‌باشد از جلمه خدمات ما می‌باشد. این خدمات شامل مشاوره بخش‌های مختلف پروپوزال (تعیین عنوان و نوع مطالعه و تحقیق، مشخص نمودن اهداف و فرضیات و سوالات مطالعه، در نظر گرفتن متغیرهای مطالعه و ماهیت آنها، تعاریف عملی و نظری متغیرها، تعیین روش نمونه‌گیری و جمع‌آوری اطلاعات، مشخص نمودن حجم نمونه و فرمول نمونه گیری، تعیین روش‌های آماری مورد استفاده در مطالعه و مشاوره روش انجام تحقیق)، پرسشنامه (طراحی پرسشنامه و سوالات، بررسی روایی و پایایی پرسشنامه)، تحلیل آماری (مقالات علمی، پروپوزال و پایان‌نامه)، مشاوره آماری (تلفنی، what’s app، Instagram) و در نهایت پشتیبانی کامل (در حین انجام پروژه و تا 365 روز پس از ثبت سفارش) می‌باشد. 

تحلیل آماری که از اساتید دانشگاه‌ها دریافت می‌کنید از نظر خروجی نرم‌افزارهای آماری آنچنان تفاوتی با تحلیل آماری ارائه شده توسط آمار آکادمی ندارد. اما واقعا تفاوت در کجاست؟! ذکر 3 نکته در اینجا حائز اهمیت می‌باشد. اولاً دسترسی به اساتید و گرفتن وقت برای مشاوره آماری سخت می‌باشد و اکثراً اساتید آماری به دلیل مشغله فراوان، وقت کافی در اختیار اساتید دیگر رشته‌ها و یا دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای مشاوره و تحلیل آماری ندارند. دوماً در جریان روند تحلیل آماری شما خودتان باید اطلاعات را وارد نرم افزار نمایید و کدبندی و برچسب گذاری داده‌ها را انجام دهید. سوماً تحلیلی که شما از اساتید آماری دریافت می‌کنید به صورت خروجی خام نرم افزار است که جدول‌بندی، تفسیر نمودارها، تفسیر آزمون‌های آماری (که بخش اصلی هر تحلیل است) و نیز نگارش تمامی تحلیل آماری به عهده خود شماست و اساتید تنها خروجی نرم افزار را به شما می‌دهند. شما در آمار آکادمی از لحظه شروع با یک منتور و پشتیبان در ارتباط هستید و از پشتیبانی 100% در طول انجام تحلیل خود بهره‌مند هستید. علاوه بر این آمار آکادمی خدمات وارد کردن اطلاعات، کدبندی و برچسب گذاری را در نرم‌افزار برای شما فراهم نموده است.  در پایان اینکه تفسیر جداول، نمودارها و تست‌های آماری به صورت کاملا نگارش شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت و دیگر هیچ دغدغه ای برای بخش نتایج تحقیق خود نخواهید داشت.

انجام خدمات تحلیلی در آمار آکادمی بدین صورت است که پس از ارسال فایلهای اولیه توسط محقق، تیم متخصص ما مدت زمان مورد نیاز برای انجام تحلیل و همچنین هزینه تحلیل را بررسی و به محقق اعلام میدارد. پس از موافقت محقق برای تایید شروع تحلیل نصف هزینه دریافت و پس از آماده شدن تحلیل، فایل اولیه به محقق ارسال میگردد. پس از مشاهده فایل اولیه و تسویه محقق فایل نهایی بهمراه فایل داده ها و نیز خروجی نرم افزار به محقق ارسال خواهد گردید. کلیه فرآیند تحلیل در آمار آکادمی به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا غیر حضوری است. تمامی اصلاحات و ویرایش های مربوط به تحلیل که توسط اساتید محترم ایراد خواهد گردید توسط تیم آمار آکادمی بصورت رایگان انجام خواهد شد.

سایت آمار آکادمی دارای نشان اینماد می‌باشد که نشان دهنده معتبر بودن کسب و کار اینترنتی است. 

100% مطمئن باشید که اطلاعات تحویلی شما چه در قرارداد و نیز فایلهای ارسالی به صورت محرمانه باقی خواهد ماند و تمامی فایلهای ارسالی توسط شما جز در تحلیل خودتان در جای دیگری استفاده نمیگردد و نامی از شما درجایی ذکر نمیگردد. در قراردادی که مابین شما و آمار آکادمی منعقد میشود ما متعهد به حفظ رازداری اطلاعات شخصی و فایلهای ارسالی از جانب شما هستیم و حق هرگونه شکایت را از جانب شما در صورت افشاء اطلاعات محفوظ میدانیم.

پس از بررسی تحلیل شما و اینکه چه آنالیزهایی برای پروژه شما باید در نظر گرفته شود و پس از عقد قرارداد 50%(پنجاه درصد) یا نصف مبلغ برای شروع کار دریافت میگردد. تسویه حساب 50% الباقی نیز قبل از تحویل فایل نهایی انجام خواهد گرفت.

مربی آنلاین شخصی است که میتوانید به صورت زنده با او تماس تصویری برقرار نمایید و از خدمات آموزشی و تحلیلی آنلاین و ارائه مشکلات و دریافت راهکارها استفاده نمایید و یا اینکه در مورد یک روش آماری خاص و نحوه انجام یا تفسیر آن اطلاعاتی را دریافت نمایید. پشتیبانی و منتورینگ به صورت مرور آفلاین Document Review یا بررسی فایلها است که شما به صورت دوره ای و در زمانهای از قبل مشخص شده با پشتیبان خود در تماس هستید و در مورد روند کار، خروجی، نحوه تفسیر و یا اصلاحات میتوانید سوالات یا ویرایش های خود را مطرح نمایید. در این روش سوالات خود را به صورت تیکت برای پشتیبان مشخص مینمایید تا پشتیبان پیگیر سوالات شما باشد و وقت تماس را مشخص نماید.

این کار قابل انجام هست ولی اصلا توصیه نمیشود. به این دلیل که در این شرایط منتور شما به صورت تلفنی صحبت میکند و بیشر وقت شما صرف مکالمه میشود و شما فقط مستمع هستید. توصیه ما این است که برای دریافت بازخورد و مشاوره با بالاترین کیفیت باید قبل از تماس از منتور بخواهید که قبل از تماس با شما کار را مرور کند(اگرچه بازخورد کتبی آن به صورت فایلی بالاتر میباشد)

فهرست مطالب

10 پاسخ

  1. با سلام من یک تحلیل آماری برای پایان نامه ام دارم . امکانش هست هزینه را بفرمایید؟ فقط یک آزمون همبستگی پیرسون همراه با تحلیل آن و رسم نقشه ها و نمودار ها .
    رابطه بین دو متغیر در داده های ایجاد شده .

    1. با سلام، با موسسه تماس بگیرید، همکاران ما راهنماییتان خواهند کرد

    1. با سلام. درخواستتون رو در بخش سفارش سریع ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

  2. سلام وقت بخیر
    پرسشنامه دارم به دنبال فردی هستم که تحلیل آماری این پرسشنامه را برایم انجام دهد. لطفا در مورد چگونگی ارسال پرسشنامه، هزینه و زمان تحویل نتایج توضیح دهید ؟

    1. با سلام و احترام. درخواستتونو بهمراه شماره تون در باک اطلاعات پایین همین صفحه وارد نمایید و یا به شماره واتس اپ در بالای صفحه پیام دهید.

  3. هزینه انجام یک متاآنالیز آماری چند هست؟ هم با نتایج خام هم به با نوشتن قسمت نتایج مقاله

    1. هزینه تحلیل متا آنالیز بستگی به اهداف فرضیات مطالعه و نیز نوع آزمونی که در متا آنالیز استفاده میشود دارد. اگر پروپوزال و یا دیتاتون روداشته باشید بهتر میتونیم راهنماییتون کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج مشخصات فردی
کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت
Puzzle 10
Puzzle 30
Puzzle 20
Puzzle Day

ARE YOU IN?

40,000 subscribers already enjoy our premium stuff.

Subscribe now

RELAX. ENJOY.

keep calm
& write us

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​